AGROCHIMICA 1 2020

rivista AGROCHIMICA
fascicolo 1 - 03/2021
titolo AGROCHIMICA 1 2020
sottotitolo Rivista Internazionale di Chimica vegetale, Scienza del suolo e Nutrizione delle piante dell’Università di Pisa
formato Fascicolo carta
lingua inglese

F. Bejaoui, C. Abdelly, A. Smaoui, S. Naiet Mohamed, N. Ben Youssef - Ecophysiological response of the glycophyte Sulla coronaria under moderate and high salinity M. Pant, H. Badoni - Effect of mobile phone radiations on plants I. Arčon, L. Tarricone, P. Cantone, F. Golinelli, A.A.H. Al Hinai, M. Valentini - Chemical characterization of copper in vineyard soils T. Savi, L. Cotrozzi, F. Bove, S. Beruzzi, C. Nali, E. Pellegrini, A. Nardini, M. ...

M. Pant, H. Badoni - Effect of mobile phone radiations on plants

T. Savi, L. Cotrozzi, F. Bove, S. Beruzzi, C. Nali, E. Pellegrini, A. Nardini, M. Tretiach, G. Lorenzini - Ecophysiological and biochemical traits of Quercus ilex trees growing under urban stress conditions

A. Hameed, T. Farooq, A. Hameed, M.A. Sheikh - Chitosan seed priming improves yield and recall defence memory under drought stress in wheat (Triticum aestivum L.)

W. Zou, S. Chen, H. Huan, D. Huang, G. Liu, G. Chen, D. Lesueurd - Effects of mixed application of green manure with phosphate fertilizer on soil enzyme activity at a manure microsite