AGROCHIMICA 2 2019

rivista AGROCHIMICA
fascicolo 2 - 12/2019
titolo AGROCHIMICA 2 2019
sottotitolo Rivista Internazionale di Chimica vegetale, Scienza del suolo e Nutrizione delle piante dell’Università di Pisa
formato Fascicolo carta
lingua inglese

rivista in vendita solo in abbonamento. Subscription: Italy €129,00 - other countries € 155,00

A. Maity, N. Gaikwad, K.D. Babu, A.K. More, A. Sarkar - Physico-chemical and nutritional characteristics of main pomegranate (Punica granatum L.) cultivars grown in Deccan Plateau of India.

S. Kiran, C. Ates, S. Kusvuran, M. Talhouni, S.S. Ellialtioglu - Antioxidative response of grafted and non-grafted eggplant seedlings under drought and salt stresses.

A. Batjuka - Alterations of the photochemical efficiency of photosystem II in wheat (Triticum aestivum L.) seedlings exposed to antimycin A and heat stress.

A. Pohl, M. Komorowska, A. Kalisz, A. Sękara - Eggplant seedlings modify antioxidant system during acclimation to low temperature.

J.M. Kupiec - Risk assessment of water quality in the vicinity of a large-scale farm specializing in laying hens.

A. Hameed, T. Farooq, A. Hameed, M.A. Sheikh - Sodium silicate seed priming leads to enhanced antioxidative protection of wheat (Triticum aestivum L.) seedlings under water-deficit stress.

C. Sanmartin, I. Taglieri, F. Venturi, G. Ferroni, G. Flamini, M. Macaluso, A. Salutij, G. Andrich, A. Zinnai - Co-fermentation of intact grape clusters and stalk: a natural and economical strategy to modulate nutraceutical and sensory features of Syrah variety.